Friday, June 09, 2006

電影"甘"句 ﹣港產篇 I





由細到大,港產片都帶給我最大o既娛樂,不過就一定要係粵語版的,因為配o左國語o既港產片就如行屍走肉般冇o左靈魂~ 而一向反叛的我就堅決唔做星洲死靈,所以我對絕大多數o既粵語港產片都無任歡迎。不介意是否低俗或粗製濫造,只要有一句我覺得應o既對白或爆笑位便已足夠。

老實講咁多年來睇過幾多部港產片我絕對記唔到,但就有啲對白仲歷歷在目。趁還記得寫低佢地先~ 有啲幾有啟發性,有啲嘛...得啖笑囉~



重慶森林 - 差佬663:個日下晝我係屋企大掃除。我好似係度清理跑道,準備第二架飛機降落。

花樣年華 - 周慕雲:係我...,如果有多一張船飛,妳會唔會同我一齊走?

2046 -
周慕雲:只要你自己唔放棄,你永遠都仲有機會。


無間道 II - 倪永孝:出o黎行,預o左要還。

無間道 II - 黃志誠督察:殺人放火金腰帶,修橋補路無屍骸。

英雄本色 - Mark哥:信,我咪係神!神都係人o黎,能夠把握自己條命,佢咪係神。

英雄本色 - 臺灣老大:江湖道義現在已經不存在了。身邊的人沒有一個可以相信。

大丈夫 - 郭天佑:唔賭唔知時運到,唔滾唔知身體好。

豬扒大聯盟 - 焚化倫:我o地啲中層人員係咁o架啦。小事又唔洗我o地理,大事又唔輪到我o地理,閒事就千祈唔好理,緊要事就留番俾專家理。

流氓醫生 - 劉民醫生:新乜鬼野年啊,咪又係捱世界?

六樓後座 - Candy:大檸樂添~

同居密友 - 霍少棠:冇~見口淡淡,想搵你出o黎執番劑o者。

江湖告急 - 關雲長:太多人要我幫,我唔可能個個都保佑,惟有耐唔耐求祈搵個人幫o下。做人做神亦都一樣,你耐唔耐做o下o野,啲人就會覺得你很靈。

江湖告急 - 蘇花:忠義啊,講出來就難聽啦,真係out到唔out啊。拜還拜,雖然日日拜o者,信係兩回事o黎o既,關二哥。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home