Friday, September 30, 2005

絕情谷完結篇...







十月一日, 凌晨兩點. 陪伴我接近兩年的絕情谷已與世長辭. 初時收聽係因為想了解傳聞的囂張才子 - 倪震 (大Joe) 究竟有乜把炮? 另一位主持張燊悅, 老實講我就嘛嘛o勒. 不過話晒係星嘉坡這個鬼佬井底...我識o的乜啊?!




o岩o岩聽時, 感情生活並不理想. 聽到o的類似o既問題個案時, 很容易墮人角色, 也嘗試利用他人的意見o黎解決自身煩惱. 有時竟然都幾駛得o番.




聽耐o左, 發覺大Joe比起以前*聽講o者~* 收斂了許多. 亦都發覺佢同我在思維上有點相似. 例如, 大家都喜愛貓, 冇同Vivian結婚與唔想生育的理由, 同埋某些人生觀等等. 真係同人唔同命...




隨著張燊悅的離開, 谷祖琳(細Jo)頂上! *嘩~! 我happy到啊~!* 皆因我由陳果套"去年煙花特別多"開始已經好霖細 Jo. 家陣可以天天聽到佢把聲, 爽到啦!




聽著, 聽著真係上晒癮. 每天都定要上網聽Archive. 聽o下有邊個似我, 有邊個晒幸福, 有邊個做愚蠢的第三者, 有邊個做賤男人, 有邊個做淫婦, 有邊個俾大 Joe 剷/讚, 大細 Jo o既經歷, (貓貓)阿豹與阿叮的趣事, 坊間流傳的感人故事, 仲有o的勁爆的嘉賓主持(如鄭中基, 黃伊汶, 谷德昭等等)等等. 有次大Joe仲讀出我寫俾絕情谷有關星嘉坡禁口交法例o既電郵. 當時我非常開心, 很有參與感.




一向對心理學很有興趣的我, 係絕情谷到學到唔少o野 (雖然這始終係個娛樂商業節目). 有樣o野係我自己觀察到o既 *可能大家已早知~...* - "男人花心靠唔住" 係社會對男人的性別歧視. 女人花心的程度也不遑多讓. 那為什麼成日淨係聽人話衰男人呢? 點解硬係針對男人呢? 理由簡單, 女人潛意識喜歡申訴自己的不幸, 顯得軟弱, 換來呵護. 而男人就往往因為封建遺留下來的尊嚴與面子問題, 選擇了沉默...試圖自己解決問題...有時這份抑壓會換來血腥的悲劇收場...這個世界係公平的. 有奸夫就有淫婦, 有貞女就有忠男. 點都好, 這只不過係我個人o既淺見, 而我亦不過係個卑微的設計師...




對於絕情谷的完結, 初時以為會覺得很失落 *都有o的o的o既~*. 但係這幾年的起起落落, 加上大Joe不時講o既佛偈已經將我磨煉到略微可以笑看得失, 不佘多求o勒. 冇乜o野可以俾到兩位絕情谷主, 只有以下兩段:



嚮雖過




不改




心守




期待"人兒"歸來...




絕  - 不代表永恆,




情  - 不等於擁有,




谷  - 亦望會有回音.



願絕情谷主們與全天下的絕情家人"性"福快樂(國語讀音)!




 

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home